Nog 6 dagen! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Mirthe Nijburg - WaarBenJij.nu Nog 6 dagen! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Mirthe Nijburg - WaarBenJij.nu

Nog 6 dagen!

Blijf op de hoogte en volg Mirthe

08 Januari 2014 | Nederland, Hoofddorp

Nog precies 6 dagen en dan zit ik in het vliegtuig. Dan zit alles in mijn koffer (als het goed is), dan heb ik afscheid genomen van iedereen en dan ben ik klaar voor het avontuur.

Ik ben zo benieuwd hoe het daar zal zijn, in wat voor een gastgezin verblijf ik, wat zal ik eten, hoe zal ik douchen, hoe zal het gaan op mijn stageschool? Zoveel vragen waardoor ik toch ook wel nerveus wordt.

Het antwoord op deze vragen zal ik snel krijgen en zal ik dan zeker ook op deze blog met jullie delen, evenals vele foto's. Ik hoop dat jullie daardoor allemaal jaloers worden en dat jullie af en toe nog eens aan mij denken!!

• 08 Januari 2014 - 13:36

Nicole:

Ik ben al hartstikke jaloers op je Mirth! en vind het echt heel cool dat je dit gaat doen.
    Weet zeker dat jij het heel erg naar je zin gaat hebben tussen die vrolijke Afrikanen :)
    Ik ben heel erg benieuwd naar al je foto's en ga je zeker volgen!

p.s. ken je het woordenboekje al uit je hoofd ;p?
    Xx

• 08 Januari 2014 - 18:49

Loïs:

Hey!
    Daar is ie dus, je blog! ;) Leuk! Ik ben erg benieuwd naar je eerste indrukken, verhalen en foto's, dus ga je zeker volgen. Succes met de zenuwen en ik wens je alvast een hele goede reis!

Liefs

• 09 Januari 2014 - 12:33

Laura Daggers De Koning/DFS Zondagochtend Wandelen:

Mocht je de Nederlandstalige mensen spreken, dan ga je zeker en vast (Vlaams) heel bijzonder woorden erbij leren :)

Laura Daggers-de Koning